Home sweet home

Haha tack Malin..men vi kan väl skippa fläskfilén?
Idag är de lördag och jag hade en jätte trevlig kväll igår med massa folk som jag inte träffat på länge.
Imorse åkte jag och pappa till stugan grillade lite korv och åkte lite skoter.Träffade även kusinvitamin Lukas.
När vi senare kom tillbaka till sveg köpte vi en grön skylt och satte bak på bilen och jag satte mig bakom ratten, till mitt försvar så var de första gången, även fast de gick rätt bra. Okej..jag fick väl ett och annat kärringstopp...
Sitter vid mammas dator och hittar några söta bilder..eller?

Kommentarer
Postat av: Annika

Jag har en fråga, VART TOG SARAHS HATT VÄGEN EGENTLIGEN?????

2012-03-25 @ 10:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0