Tisdag

Sitter i en datasal på skolan och väntar på att denna långa dag ska ta slut. Är helt slut i kroppen, och magen säger emot varannan miunt..
Idag har vi haft projketdag, som alla andra tisdagar, och idag har vi ställt upp en utställningen av vad vi gjorde förra tisdagen när vi var på stan och hade installationer.
Efter skolan blir de nog en liten sväng på stan med Mia. För mig blir de ingen shopping, så jag gjort av med mitt studiebidrag för några dagar sen..men nu är de inte långt kvar till nästa!
Appropå "inte långt kvar" så är de inte heller många dagar tills jag ska göra något riktigt otroligt.....hemligt! Haha tänker inte avsljöa något än, men för mig känns de som något rikitgt stort som försvinner. Något som jag fått stått ut med i 2,5 år. Nu har nog de flesta listat ut de. haha var de för mycket ledtrådar kankse..
Å inte är de långt kvar innan jag får komma hem till sveg och övningsköra heller :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0