Onsdag

Dagen som egentligen skulle börjat med sovmorgon bestod istället av ett möte. Var helt okej då de bjöds på frukost. Fick en timme över innan vi började så jag och Mia satt bara och chilla.
På lunchen drog några från klassen till MAX, och käkade. Underbart gott! Har preccis slutat, och sen klockan 15.00 blir de ett nytt möte! Där de bjuds på fika iallafall!
Igår som sagt så klippte jag mig och färgade håret. Tänkte att ni kunde få lite kassa cambilder så ni får se på ett ungefär hur de ser ut.
Solglasögonen köpte jag igår på Cubus, REA var de oxå, gjorde ett riktigt fynd endast 59 kronor.

Kommentarer
Postat av: johanna

fin du är maya! :)

2012-03-07 @ 13:54:40
URL: http://emmyjohannalundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0