Klias redan i fingrarna

Jag och Mia har utmanat varandra att vara ifrån Facebook under en hel vecka! Jag tror själv att jag inte kommer klara de, men vi ger de ett försök! Har nu klarat mig i ca 4 timmar..haha!
Slutade 11.30 vilket var super skönt, men vi hade inget att göra så vi satt kvar på skolan till ca 15.00. När jag kom hem åt jag lite mellanmål, satte mig framför tv, och vad om inte annat hände...jo så klart somnade jag till! de var jätte skönt, men som sagt problemet när jag sover på dagarna har jag jätte svårt att somna på kvällarna..återstår att se!
Imorgon åker jag hem till Sveg! Jag och mamma har planerat in myslördag framför Melodifestivalen och massa gott, de var verkligen längesen jag var hemma och bara tog de lungt på en lördag, så de ska bli super mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0