Just love you my huvudvärk!

Stannade hemma från skolan idag, vaknade av fruktansvärd hosta huvudvärk och feber. Knaprade Alvedon hela dagen, tog några halstabletter och nu mår jag mycket bättre. Ska ta mig till skolan imorgon!

Fick även besök av Kusin och Faster (har alltid kallat henne moster, och de tänker jag fortsätta med, men för att vara rätt så skrev jag faster..haha usch nej vad de låter fel, och Gud vad jag börja babbla nu, men okej, ni fattar)

Tänkte även passa på den här veckan att klippa mig och färga håret. Mitt hår kräver mycket omvårdnad just nu märker jag, inte lätt att vara blond inte..inte van vid detta, haha

Nu ska jag snart kolla på familjen annorlunda och mysa ner mig i onepiece'n !


Kommentarer
Postat av: Annika

Jo, hon är din moster. Hon är tillsammans (gift) med mors bror alltså mors syster. Faster, det är hon som är gift med fars bror. Jag är faster åt din kusin. Alltså hennes fars syster. Hänger du med?

2012-03-06 @ 08:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0