wild ones

Satt igår kväll och tittade på "Stjärnorna på slottet" med pappa. Och rätta mig om jag har fel, men är de inte så att nästan varenda kändis, har haft en jobbig uppväxt, eller något hemskt som hänt i deras liv. Jag menar titta tillexempel på "så mycket bättre" där berättar dom om allt hemskt som hänt, och de har ju alltid hänt nått liksom. Lika så på "stjärnorna på slottet" där sitter dom också och berättar allt vad som hänt dom, och så är de ju med varenda kändis, ta han Patrik Sjöberg, han är till och med skrivit en bok om sin uppväxt. Varför kan dom inte istället skryta om hur duktiga dom är när dom faktiskt är kändisar, tänk alla Svensson Svenssons som har haft en exakt lika jävlig uppväxt men inte lyckats blivit känd. Dom kanske inte har något bra att komma med, men jodå alla kändisar som lyckats med något ska ändå berätta hur jobbigt dom haft de...Har jag fel?!

Nu ska jag snart hoppa in i duschen, för idag blir de tillbaka till Gävle.
Och jag måste säga, att jag är å himla glad att jag vågade ta steget att flytta ensam till en stor stad. De trodde jag inte att jag skulle klara. Men jag måste tacka Mia som verkligen ställer upp för mig, när jag vissa dagar känner att jag vill hem, hem till mamma och pappa.
Men Gävle har verkligen förändrat hela mig, jag har blivit så mycket större, jag är så mycket mer självständig.
Även fast jag har haft de jobbigt där, och saknar mina kompisar och saknar min familj, så känner jag att jag gjorde rätt val.

Kommentarer
Postat av: mamma

Om du inte märkte det så sätt jag tillsammans med er och tittade på stjärnorna jag med. Håller med att du tagit ett stort steg när och duflyttat till Gävle. Älskar dig

2012-01-22 @ 14:34:00
Postat av: dinmia.

älskar dig. klart jag ställer upp för dig. Jag får så mycket tillbaka av dig så det är det minsta jag kan göra, Att finnas för dig.

2012-01-23 @ 00:00:47
URL: http://nattstad.se/miaericsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0