Sometimes, i get a good feeling.

Försöka ta mig upp ur sängen och packa klart allt. Men nej, ligger nog kvar ett tag till. De är ju Söndag och enda tiden jag har att passa är bussen, och den går ju inte förän om några timmar.

Spelade Bandy på is igår, riktigt skoj, men gud så jobbigt de var, min kondis ligger inte på topp har jag märkt, kanske dags att ändra på de?
Sen blev de film hemma hos Sarah, såg en rätt så sagt värdelös film, "Heartless".
Och jag har fortfarande detta problem med min blogg att allt bara blir en GRÖT när jag publicerar de..orkar inte.

Kommentarer
Postat av: dinmia.

Haha, men ge dig älskar läsa din blogg! puss

2012-01-15 @ 19:58:50
URL: http://nattstad.se/miaericsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0