se där ja!

Underbart när man slutar tidigt, och sedan sover bort hela dagen. Somnade runt 1 och vaknade nu halv 5. Känns lovade att kunna somna ikväll.
Har i alla fall funderat lite, och jag har kommit på att jag längtar till februari månad. Väldigt mycket.

Har ju helt glömt bort att sumera 2011.
Januari 2011, jag gick i nian, hade ingen aning om vad jag skulle välja för gymnasium (valde rätt iaf). Hade precis fått min Iphone, kände mig nog ganska tuff med den..haha.
Februari 2011,vet inte hur de var denna månad, kommer ihåg att jag pluggade mycket. Var sjuk några dagar. Började ju som spinningledare, de saknar jag lite faktiskt!
Mars 2011, var överallt..hälsade på Kalle i Gävle, kände att jag var tvungen att lära mig hur staden såg ut, var hos Sandra i Lofsdalen, hos i Ida i Mora. Älskade min frisyr. Olyckligt kär, var jag tydligen också..?
April 2011, längtade till sommaren, tog grymt mycket egobilder.
Maj 2011, grymt skoltrött. sen började vi med nian showen, blev pepp igen! Sen hände inget annat..
Juni 2011, Månaden jag aldrig glömmer! Slutade nian, höll tal i kyrkan, grinade enormt när jag skilldes från klassen! Åkte till Sunny beach med Sandra!
Juli 2011, fick reda på att jag kom in på skolan här i gävle, fick lägenhet. Hade fullt upp var och varannan dag, åkte kors och tvärs över Sverige med mamma och pappa. Köpte mina underbara skor!!
Augusti 2011, fortsatte att åka runt med mamma och pappa. FLYTTADE till gävle, började ny klass, kände ingen. Saknade min Sandra grymt mycket. Fick denna mac dator! Köpte alldeles för mycket kläder..
September 2011, KLIPPTE av mig mitt underbara hår! gjorde av med mycket pengar på kläder, blev kär..
Oktober 2011, åt grymt mycket ben and jerrys. Sandra kom till Svergie! var fortfarande kär (tills jag insåg att de var fel kille jag blivit kär i)
November 2011, var väldigt deprimerad. längtade hem till mamma och pappa. Gömde sorgen med att Shoppa.
December 2011, åkte ambulans. Julafton. Fyllde år. det blev ett nytt år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0