Ny header.

Tackar Malin för att hon är så snäll och hjälper mig! Vad skulle jag göra utan dej? Ja just de, hitta nån som inte lägger ut snuskiga bilder, eller fula skrikande äckliga barn. Hoppas att ni slapp se de. Haha.

Funderar på att snart hoppa in i duschen, och sedan kolla några till avsnitt på One Tree Hill.
Hade kort dag idag, så efter skolan åkte jag och Mia hem till mig, gick och handlade lite mat till mig på ica, å så klart när jag ska betala märker jag att mitt ica kort ligger hemma, så de var ju bara att betala med mitt egna lilla fina kort, som jag egentligen inte alls hade råd med. Kul.
Nästa helg drar jag med mig MiaFia till Sveg. Hon är grymt nyfiken på att se vad Sveg har att erbjuda. På tal om Mia så stod hon och jag idag och diskuterade fåglar (fråga mig inte varför) så kom vi in på undelater och Papegojor, då Mia säger: Vad heter den här fågeln som är större än undelat, de är inte en papegoja....hon står och funderar ett tag och sedan säger hon: JA just de!, Parasit!  haha hmm..undrar vart denna fröken var på biologi lektionerna..vilket fall så kom vi inte på vad hon menade för fågel, så är de någon av er som vet vad hon menar, så säg gärna till!

Saknar dej, mitt gamla hår. Men snart så ses vi igen, hoppas jag!

Kommentarer
Postat av: dinmia.

GAAH! kom på det nu när jag läste ditt inlägg......

Nynf parakit. Haha där har du det rätta ordet, Känn på den du! <3

2012-01-26 @ 23:03:01
URL: http://nattstad.se/miaericsson
Postat av: johanna

fina du!

2012-02-22 @ 15:02:19
URL: http://emmyjohannalundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0