Silvershampoo!!

Är de någon som vet något bra Silvershampoo som verkligen funkar? JAg ahr ju aldrig varit blod och behövt använda de, men nu är de dags, så GE MIG TIPS!
Förövrigt är jag påväg till sängs, sova så gott de går sista natten i min underbara säng, för imorgon bär de av på äventyr till Stöde, och hoppas att de stället har något bra att bjuda på!
Vet inte alls hur mycket tid jag kommer ha till att blogg, men jag ska göra mitt bästa, för nu känns de som jag ända har fått upp insperationen till bloggen igen, så må ju hålla i de här nu!

Kommentarer
Postat av: Gry Sol

Kanske lite sent men mitt brukar jag köpa på oasen vet dock ej vad det heter!

2012-03-06 @ 19:42:12
URL: http://litensol.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0