Help me!

Jag och Mia har en tendens att alltid planera allt vi gör, i minsta detalj. Vilket alltid funkar, förutom när de gäller att ta bussen. De slutar alltid med att vi får springa ifatt de, och idag lyckades vi med de 2 gånger, de tar på kroppen jag lovar! Haha, någon som har en idé hur vi ska göra för att slippa springa till alla jävla bussar?

Iallafall så berättade jag för Mia hur min dag skulle se ut när jag kom hem Städa, duscha, diska, gå och handla sen ta de lungt framför One Tree Hill, lät ju jätte bra tycker jag! Meeeeeeen när jag kommer hem, sätter jag på min min Onepeice och de slutar med att jag somnar 3.5 timme! nu är klockan nio, och de ända jag hunnit göra är att handla, så nu ska försöka göra allt annat som jag hade på min lista, men de går inte så bra. Så den som känner sig sugen på att diska, DE ÄR BARA ATT KOMMA! jag bjuder på glass! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0