3 lektioner till lov!

Hur underbart inte de? har endast 3 lektioner kvar, sen blir de hem till kära Sveg och ta de lungt i en hel vecka!
Var på gymnastikens hus i morse på gympan, och lekte gymnaster, var riktigt kul, och jag  fick äntligen göra några hopp på en efterlängtad trampolin! Kände att de var alldeles för länge sen! Skulle gärna vilja börja med dej igen!
Just nu sitter jag i skolan, slutade strax innan 12, men kom på nu att jag glömt skriva på ett papper. Jag ska ju vara med i dokumentär film! Spännande spännande! Ska snart få se hur den blev, och de ska bli jätte kul!
Annars så ska jag hem till bror på middag ikväll, sista middagen innan han och Trine flyttar!
Jaa..haha..på 7 månader kan de hända mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0