Tisdaaaag

Hejsan,
blir ett snabbt inlägg, för mitt internet är så segt, så skyndar mig innan de dör helt.
var på stan idag, skulle göra lite ärende till mamma, och så åt jag lunch med min bror, riktigt trevligt.
haha å vad händer tror när jag är på stan, jo så klart spenderar massa pengar, haha usch så jag inte har råd egentligen, blev iaf tre leggings, samt ny foundation. Använder ju "true match" å förra gången jag köpte de, fick jag hjälp med rätt färg osv, så idag när jag skulle köpa ny, kom jag så klart inte ihåg vad min hette, så bad om hjälp, å så prova hon nån, vilken tydligen var perfekt, min färg och ja bla bla bla...litade så klart på henne, för de är ju deras jobb att kunna sånt där..när jag kom hem så visade de sig att de inte var samma som jag haft förut, men jag gav den en chans och provade, haha så klart var den liiite för mörk, men men den får väl duga.
Till helgen blir att stanna i Gävle, mamma kommer ner, och på lördag, har vi "skola" skulle på nån fotomässa. så mamma får följa med och coacha mig.
Nästa helg ska jag på utbildning med konfarledarna! ser faktiskt fram emot de! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0