Sveg <3

äntligen är de helg, och jag sitter just nu i min säng. hade en helt okej bra kväll igår. ikväll då blir de kräftskiva hos Alex och gissa om jag e taggad? :d saknat mina tjejer alldeles för mycket.

ja å just de, nu har jag ju typ avslöjat vad jag gjort för bus, så ni som inte hunnit träffa mig än ska få en bild, fast just de, nu kom jag på att Sarah inte har träffat mig än, så hon vet ju inget....så ni får vänta med bild, sorry sorry :h

Ska snart hoppa in i duschen, sen blir de att vänta på att mamma kommer hem, så jag kan göra klart läxan (knäppa ett liknande kort från när jag var liten) sen drar jag mig mot alex.

Imorn drar jag med mig Sanna till Gävle och hoppas på en bra vecka!

Men ja ni får en snabb redigerad bild, hahaha ja vet att den ser förjävlig ut, men kolla på mimmi å hanna ist ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0