M&M på bussturné

Har nog haft den mest upplevelsebara eftermiddan på länge. Jag och mimmi hade lite och göra så vi hoppa på en random buss, som tog oss till Bomhus, busschuförn trodde vi åkte fel, så ljög ihop nått att en kompis sa att vi skulle hoppa på ettan till valbo, men att vi hoppat på åt fel håll..haha sen vart jag grymt kissnödig..och ungefär efter 1 timme ocgh 30 minuter på samma buss var vi framme i Valbo..åt på donken..gick in på IKEA å checkade läget, gick in på köpcentert där de var as mörkt, tydligen hade stömmen gått och alla affärer var svart, haha vi gick vidare och sen tog jag bussen hem, 30 min.

Nu sitter jag i lägenheten, har precis pratat med en ny granne och läst brevetjag fått från min mamma! Älskar dej! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0