Hihi Maya har varit lite busig :h

hihi, ni kan aldrig gissa vad jag har gjort idag! de e nå helt crazy! Men jag ska inte säga nå.. utan ni kommer märka de med tiden! helt sjukt är de iaf! Ni måste ju få bli lite nyfiken...:h vill så gärna säga men nej de ska jag inte...!

Fick sovsällskap av hanna inatt, men klockan är nu 4.03 och jag kom precis ut ur duschen, haha får se när vi kommer i säng, om vi nu gör de..:p vilket jag inte tror.

Iaf, ett fet jävla grattis till min älskade bror som blir 22 idag! Och även ett fet grattis till Ricky! Hoppas ni får en bra dag och massa bra presenter. Jag ska hem till min bror på middag och mys, så de ser jag fram emot.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0