Heldag i skogen med klassen <3

Hade en toppen dag med klassen i skogen, Teambudling. har aldrig varit med om nått så sjukt läskigt :o vi fick gå med ögonbindel vilket inte var så farligt, sen ställde dom oss vi ett träd, där fick vi stå ett tag sen kom dom och ledde en igen då skulle vi gå upp för en as brant trappa, vi hade då fortfarande bilndlar på, sen typ släppte/bar dom oss ner för nå som var så sjukt läskigt asså de var verkligen as högt, å jag som aldrig tänker mig för skriker rakt ut: "ahhhh jag har cameltoe! " å så börjar alla skratta å jag ser ingenting...fett läskigt..iaf sen när vi fick ta av oss bindlarna å såg upp på de där planket jag nyss åkte ner för fick jag typ panik, de var seriöst 3-4 meter högt :o haha men kul var de :)

Blev oxå bjuden på födelsedags middag igår av kära bror, rikitgt gott var de, och idag bjöd jagj han och trine på middag, så nu ska jag väl bara diska ihop allt, sen blir de nog gonatt tror jag :)

Imorgon åker jag hem till kära sveg och på lördag blir de inflyttingsfest hos Alexandra, myspys!

Har ni funderat nå då på vad jag har gjort för bus? kanske färgat håret blondt? eller gjort hårförlägning? kanske haft botox i läpparna? haha ni får fundera ett tag till ;)


en bild, har väl redan lagt upp den kanske? men tyckte de vart lite mycket text så ja... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0