14.49

Vill att klockan ska bli 15.40  så jag kan hoppa bussen, å ta mig till Gävle.
Jag vet inte vad som har hänt, men Sveg känns inte längre bra, känns som jag tappat allt jag lärt mig här, och alla jag kände..känns som jag helt enkelt inte bott här förut, de e jätte sjukt och jag vill så klart inte känna så, vet inte alls vad som hänt. Istället vill jag till Gävle, för där känns allt mycket mer hemma nu. Men de är kanske de som händer när man flyttar.Man tappar allt på vägen.
Igår iaf åkte jag motorcykel med pappa, riktigt kul faktiskt, rensade tankarna rejält!
Sen på kvällen blev de filmmys med mamma och pappa, riktigt behövande.
Nu ska jag packa de sista, sen äta något, för sen borde ju klockan vara dags att hoppa på bussen? :h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0