Onsdag 16.02

Har precis diskat all min disk! Vilket verkligen behövdes! haha huvva hur de såg ut i mitt kök. Skulle även behöva städa övriga lägenheten litegrann, men de får bli senare. Ska snart laga lite mat, sen ta en dusch, och bara slappa hela kvällen. Kanske att jag går på ica och köper något gott oxå!
Jag och Jens fick äran idag att prata med skolinspektionen, och de gick väldigt bra tycker jag, inte för jag vet vad dom ska göra med svaren som dom fick av oss, om dom kommer göra något åt de som var mindre bra eller bara för att veta?
SHOPPING!
På lördag ska jag till BIRSTA och shoppa loss verkligen, ska handla en helt ny garderob till vinter, vilket jag är i väldigt behov av. Sen är de dags att köpa julklappar oxå så får passa på när jag är där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0