Kom och håll om mig-Timbuktu

Låten är verkligen underbar!
Imorgon åker jag tillbaka till Sveg! Har inga planer, skulle ju till Birsta men de blev inget, så typiskt..
Slutade 11.30 så jag och Mia gick som sagt på stan, riktigt mysigt hade vi.
Ikväll ska jag packa och och bara ta de lugnt, kanske måla naglarna osv. JA JUST DE haha när jag och Mia var inne på Nian så blev vi stannade av en kille som skulle visa nå magiskt man kunde göra åt sina "fula" naglarna, så han fick visa på mig, och jag säger bara de, OMG de var verkligen MAGI, haha naglarna blev skit fina, men då kom snålheten fram i fröken Maya. Ångrar mig lite nu faktiskt, kanske måste gå dit imorn, haha.
Hittade lite söta bilder på bilddagboken, nu med namnet dayviews. Kommer ni ihåg när man alltid var inne där?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0