Tjurigtjej...

haha jag måste bara berätta en jävligt gullig sak..

Jag mamma å pappa satt å pratade om att vara tjurskallig..å att jag var de när jag var liten.
som tillexempel, så skulle jag en dag följa mamma på "Andersson" en gammal kläd/sko butik, mamma skulle köpa skor. Mamma hittade ett par FULA BRUNA skor, och jag tyckte absolut att hon inte skulle köpa dom, å sen så hittade hon ett par FINA SVARTA skor som jag tyckte var sååååå mycket finare...men hon visste, så bestämde hon sig för att köpa dom FULA BRUNA skorna, och jag blev så jävla sur, att jag börja stortjuta och gick hem ! (jag var då 5 år)
Haha ja de är ju bra att man kan skratta åt de nu efteråt.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0