Sorry :h

Förlåt för jätte dålig uppdatering :/

Ska bli bättre, men nu blir jag borta i helgen (åker till min syster ida!) så kanske inte uppdaterar....

jag måste säga att jag har blivit väldigt duktig på att träna, i tisdag trändade jag och Sandra 2 pass spinnigen, de låter kanske jobbigt, oh ja, de var de, jag var helt stum i benen, sista låten..men nöjd efteråt var jag !
Sen i går(Onsdag) tränade jag Sandra och Sarah oxå, gick väldigt bra,
sen belönade vi oss med lite solarium !
De är verkligen hur skönt som helst ju ! Har du inte provat, så gör de !!!!

haha, må passa på att berätta en sak oxå,
när jag och sandra cyklade hem igår efter vi solat och tränat, ja ni vet, man är svettig, röd efter solningen i ansiktet, och uppsatt hår, inge smink elr nå..
haha så cyklar vi förbi två småtejer, och den ena säger till de andra

tjej 1 : "bla bla bla"  
tjej 2 : "Oj, jag trodde den första var en tjej först.."

och vem cykla först tror ni, jo de var jag, haha alltså tyckte de där lilla skitungen att jag såg ut som en kille ?!
Jag sa till Sandra, "tror du som mena dej" Och hon så klart säger "Haha nä Maya, dom mena dej !"
Haha tog de inte så hårt, men jag och sandra hade ju nå att skratta åt ett tag :)


Nu ska jag fortsätta plugga på Historian som jag har sort läxförhör på imorn.
Sen måste jag göra klart Tekniken som skulle vara klart..före jul? hehe, lite efter..??


Btw, ingen som vet när blogg.se får sin IPhone app??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0