Sista dagen på lovet

Jag är helt död idag känns de som, idag blir de en "life of ryan" dag. De är nämligen hela dagen på MTV. Och de gillar vi :) Men ska nog ner på gårn en sväng oxå, träffa Sarah vilket jag inte gjorde igår. Appråpå gårdagen..var hemma hos josef och kolla på film med några. Vi började med " surf up" men de var nog bara jag å anton som gilla de, vi satt å skratta ungefär hela filmen. Sen vart de paranomal...aktivicty..2 haha ingen aning om hur de stavas eller uttalas :b men läskig var den i alla fall. Å inte nog med de så när jag skulle gå hem, möter jag 4 rådjur som står å glor på mig var av ett av dom följde efter mig! Usch! Men nu är pausen slut så nu ska jag fortsätta kolla på den snygga Ryan ^

Kommentarer
Postat av: hinu

va? är gårn öppen på söndagar?

2011-03-13 @ 16:05:04
Postat av: Maya

svar till hinu:

Gårn är öppet alla dagar :)

2011-03-14 @ 15:58:51
URL: http://diinmaaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0