I taxin, i trappen, i hissen, i hallen

jag faller, faller

Igår var jag och Sandra i stan, och shoppade :)
Elr de var inte meningen att jag skulle shoppa, men kunde inte motstå, när hon började.
Så jag skickade ett väldigt gulligt sms till min mamma, och bad henne sätta över lite pengar :d
vilket hon gjorde.
hittade lite fynd faktiskt, en tröja på JC för 29 kr, vilket från början kosta 300, snacka gott!
Sen två tröjor till på JC :) Och ett par blåa chinos med skärp på Cubus, något mer vart de inte,men jag är hel nöjd!

Ikväll blir de tacos med mamma och pappa, sen ner på gårn och kika.
Sen kommer ju Sarah hem idag, great ! :d


Kommentarer
Postat av: Sarah

puss gumman! <3

2011-03-11 @ 16:17:32
URL: http://sarahpersson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0