Katrineholm

är fortfarande i Katrineholm och myser, elr ja så mysigt de kan bli...utan nån att mysa med.
paddlade kanot med mamma idag, vilken gick toppen! :)
Haha sen var jag faktiskt ut och sprang idag, å jävlar vilken dålig kondition jag har, efter 1 km kom jag hem å var typ alldeles död, men om man gör de varje dag borde väl konditonen bli bättre, eller?

Snart blir de paket-spelet, som jag inte riktigt vet hur de går till, förutom att jag var tvungen attt köpa två presenter nyss..haha men de låter spännande iallafall.

Har fortfarnade inte hittat dom där skorna jag såg i lördags, jag börjar få panik, vart in i 3 olika skoaffärer idag...om de inte var fler...:( Måste ju bara hitta dom där, å liksom varför finns dom inte på deras hemsida?

Nu ska jag dricka en energidricka, med betoning på energi. sen försöka ta mig ut i finvädret kankse?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0