Halloj bloggen!

var grymt längesen ja skrev, och eentlien ska ja ju inte skriva nå nu i sommar för jag har ju egentlien inte tid, å skriver jag nåt inlägg ibland är väl inte de heller bra, men de blir ett nu, så får vi se om ja fortsätter elr lunar mig till skolan början.

Ja just de, jag har ju kommit in på skolan i Gävle, ja har fått lägenhet å ja är super spänd! En månad kvar så bor jag i Gävle, vi får se hur detta går :) Längtar gör jag iaf :)

Har super mycket att skriva om, men har inte riktigt tid till allt :)
Jag har ju jobbat i tre veckor nu, å har bara sista veckan framför mig, känns riktigt gött, är lite le på att måla kan jag säga, måla ett hus i tre veckor nu å äntligen är de klart ! haha trodde aldrig vi skulle bli klar med de...

men ja om jag inte skriver nå mer nu på ett tag kan ni få en uppdateringen om vad jag ska göra resten av sommarn :)

22 juli- stallarholmen, shoppa va med Amanda å ha de bäst
24 juli- nånstans å bo i husvagn en natt med mamma å pappa, kommer inte ihå vad de hette
25 juli- skåne, åka till kusin och umgås värst
29 juli- rättvik, classic car week, behöver jag förklar mer ;) blir där i några dar :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0