Grymt glad tjej!

Hejsan !

Just nu sitter jag i Rättvik å steker. Väntar på en elplats, å hoppas verkligen på att få en idag, för imorgon är de ju classic lady, som jag å mamma ska vara med på, så då måste jag ju upp tidigt imorgonbitte och fixa håret. Problemet är att jag har inte den blekaste aning om hur en 50-tals frisyr ser ut :o
Får använda mig utav locktången å sen hoppas på de bästa.

På lördag kommer Madde, så då blir de sova i tält, hur de nu ska gå? hoppas på bra väder, å på ett bra tält? haha nej men de löser sig nog.

Åhå, vet ni vad? :O :D Dom skorna jag pratat om? hihi igår gick jag in på kupolen, gick in på Eurosko, gick till skorna som jag drömt om hur länge som helst..å köpte dom! även fast de gjorde jävligt ont i plånboken kunde jag inte låta bli, är så grymt glad och kan i te sluta titta dom! Lägger upp en bild på dom för att även ni ska få njuta lite, haha se men inte röra :h


Bjuder på dom snygga bilder, haha jag ser helt vild ut på dom men jag är ju helt vild i skorna :h



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0