Stekt potatis (a)

Jag bara sitter här i min ensamhet..
Jag, datan, tvn och min IPhone :/
Men måste erkänna att de är nästan roligare att kolla på Astrid å Mait, än tvn :h

Ser ut som även denna dag blir en myysdag, kankse skriva ut lite fler bilder å sätta upp (y)

Å imorn börjar allvaret, SKOLAN ! :(
De är sjukt vad detta lov gått fort, ändå känns de som de var ett år sen nyår va..eller ja de var de ju ocå Xh men asså ni fattar? Right?
Hoppas på att 2011 blir bättre än 2010 ! vilket jag tror ! :D


Kommentarer
Postat av: Ida

har du ngt deltids jobb efter skolan eller så? var och hur mkt tjänar du?



Har du valt gymnasium?



vad är dina sommarplaner?



kram från en bloggläsare

2011-01-12 @ 17:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0