Åhhhahhhhhhhhhhhhhhhöhss !!!

↑ så känner jag just nu !
alltså detta gymnasiumval.., jag blir tokig :@
hur f*n söker man? :o  När man kommer in på den där sidan, fattar man ju ingeting? :o
Först typ: Sökt program (kod):* och sen: Sökt program (klartext):*  jaha, å vad menas då med "kod" å "klartext" e de inte samma sak, eller? :o
Å sen står de att man bara kan söka mellan 1 feb å 30 feb, men på pappret vi fick av syvarna måste jag sökt innan 1 feb ? :o Hur går de ihop?..
Nääe detta får vänta till mamma kommer hem.

Åh här sitter jag fast jag har 2 läxor som måste göras... :/ Sen två läxor till som jag missat å inte vet vad de är.. undra om jag ens kommer in på nå program överhuvudtaget...btw..sitter de ordet ihop? :s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0