2010

Januari
De var väl den tiden jag mådde som sämst, kunde inte sluta tänka på Rasmus.
Kan väl typ säga att jag var i en depp-månad?

Febrarui
Tänkte väldigt mycket på skolan, tror jag?
Sen dom där smsen...gjorde mig väldigt rädd.

Mars
Skolkade väldigt mycket från gympan? :h
Mamma fyllde år :)

April
Jag,Sandra å Alex, var dum nog å bada i sandtjärn på en gympalektion?

Maj
Min älskade mobil gick sönder...
Va på läger med konfirmationen.
Tog konfirmtion (y)
Började bråka med den flicka som betydde mest för mig just då..å vi bråkar fortfarande.

Juni
Slutade 8:an :)
Misshandeln
Fick bättre kontakt med min syster Ida ! :D
Såg en kille (a)

Juli
Såg fortfarande samma kille :h
Var mycket ute å reste med familjen
Björnfesten
Åkte BIL till Tyskland
elr va dom två sista punkterna i Augusti??
Hade underbara tider med mina vänner !

Augusti

Började 9:an

Spetember
Började prata mer å mer med Rasmus :)
Slutade som en mardröm..
Gick in "inte äta" fasen..in real..

Oktober
Min första riktiga fylla?
Ville ha dreads :s

November
Blev sämre å sämre med maten, började prata med  tanter..
Var till Gävle å kolla på skola.. där jag tror jag kommer tillbringa de nästa 3 år :)

December
Julafton juh !
Jag blev KNULLmyndig (a)
Hade ett suveränt nyårb! :D










Kommentarer
Postat av: karin Å

berätta om misshandeln?

2011-01-04 @ 20:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0