Puff,puff,puff !!!

Jag har tänkt på en sak...puffar på facebook? Asså, jag puffar några (12) å vissa, ja då är de bara liksom en puff, mendans andra typ, åh jag fick en puff av han, å så blir jag jätte glad? Vissa säger att en puff betyder "ett ligg" men alla dom som jag puffar vill väl inte jag ligga med? Jag har inte riktigt fattat de där vad de betyder, men jag tycker de är roligt ? :s Ska ta å räkna ut de där jah ! Hehe, tjatade lite på Malin igår, så de KANSKE kommer en ny design :h men jag är ju så jobbig, så de kanske inte går att fixa så som jag vill ha? :h men de visar sig. Idag var de Nationella, å eftersom jag var sjuk i tisdags så fick jag göra båda idag -.- Men de gick nog bra tror jag, eller hoppas jag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0