Känns bra, känns inte bra..

Känns bra:

Har fullbokat på spinningen på onsdag !
Hoppas alla kommer, å hoppas de går bra, är lite nervös faktiskt :h

På torsdag kommer en efterlängad Amanda !

Fick VG på Samhällsekonomin :D

Känns inte bra:


Ni vet min LILLA munn..ja tänk er nu min lilla munn men med 6 fula äckliga blåsor !
de känns inte bra ! 5 blåsor på överläppen, ser ut som en anka ! En blåsa på nederläppen.
Och inte bara att de är där och är ivägen, de gör ont oxå, de har inte gjort så ont idag på skolan, men jag känner nu när jag sitter å tar de lungt hur läpparna dunkar och skriker... :(

Imorn har jag dessutom ett väldigt viktigt prov i Svenskan (Arbetarförfattare) sitter och pluggar som en galning, men ändå fastnar de inte när var och en är född, bara blandar ihop allt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0