Den hon vill ha

..

Har varit i staden idag, (tandläkarn)
Tur som jag har ? Näe men när jag kom in till tandläkaren, elr ja tandsköterskan som fixar min tandställning säger hon att den riktiga tandläkaren som bestämmer vad jag ska ha för kedjor osv. va hemma med sjukt barn idag, så i princip åkte jag upp i onödan, fast jag hade ju fler så kallande "ärende", jag tycker de uttrycket låter så fel av mig att säga :s

Och jag som hade hoppats på en helg med Amanda blev ju inte alls rätt :/
Hon var tvungen att åka hem igår kväll, pga hennes lillebror, Emil brytit armen. Stackare säger jag bara !
Jag vet hur de känns och de är inte kul :(

Ikväll blir de nog iaf gårn en sväng, skulle jag tro, har inte vart där på hela veckan ;)
Tror Lellan saknar mig lite, eller hur? :h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0