Animal - Neon trees

Haha.
Igår skulle jag å Sebba gå hem frå gårn, så går vi in på Staoil, för han skulle köpa en korv..
åh ja, jag e ju lite nyfiken, s jag stod å tjuvlyssna på två Stockholmare som vart uppe i fjällen förmodligen festat).
Ena killen stoppar sin hand i innerfickan på jackan, å hittar ett egg? :o
Man kan ju undra vad han har gjort ;)




Åh vilken underbar helg jag har haft !
Bara massa skratt å tok !
Orkar inte ta de nu men en vacker dag kankse jag berättar :h

Elr okej då, jag kan dela med mig av en sak...

Lördag dag, sitter peter väldigt fint på golvet, då Malin kommer och sätter sig på hans alxlar, tar tag i huvudet och för de framotillbaka...ja asså ni kan ju tänka er hur de ser ut, haha.
Malin fattar förstårs ingenting hur fult de va å hur man kan misstaolka de..
Hon utbrister sedan: "De var faktiskt inte så hårt" Haha.


Kommentarer
Postat av: malin

men maya! :( hahah :h

2011-02-14 @ 17:09:03
URL: http://malineest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0