Plugg

ska de va nå de?
Hällde upp saft gjorde ordning en skål med ostkrokar, öppnade matteboken. Var super taggad på att plugga. När jag väl öppnat boken inser jag att jag inte fattar någonting av vad som står, stängde boken. Tog i stället fram datan, och allt kändes plötsligt mycket lättare!
Jag och Mia har i alla fall varit på handledarutbildningen nu, och jag börjar undra om vi är redo för att börja övningsköra. Mia trodde bestämt att man inte behövde bromsa för ett djur, osv osv..Jag har ju i alla fall som sagt 24 dagar kvar innnan jag får börja. Nu tänkte jag åter igen få fram den här plugg känslan och kanske förstå mig på matten. Om de är nån där ute som känner sig manad att hjälpa mig, så tveka inte! Jag tar emot den mesta hjälpen just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0