Mia min söta

Mia är super taggad på att åka till Sveg..men hon hade lite funderingar på hur de var i Sveg. Frågor lät:
"Pratar alla som dej där!?" "Finns de affärer där...typ som BikBok..?" "Finns de lägenheter där?"
Vi får väl se om Sveg har att erbjuda henne de hon förväntar sig. Hon har i alla fall planerat varenda minut. Vi ska åka skidor, och vi ska absolut INTE gå på gårn, men de ska jag nog se till att hon gör ;)
sen ska vi göra både de ena och de andra också..
Sötan
image description
Jag och Mia åkte för övrigt till Valbo idag, jag köpte de sista julklapparna, sen blev de lite tjockishäng på McDonalds.
Nu ska jag bara slappa, fortsätta tjocka mig med lite godis.
Och denna dag har varit livsfarlig, vet inte hur många gånger jag har varit på att ramla och skämma ut mig inför en stor folkmängd, de är obeskrivligt halt ute nu alltså! Och nästan ingen snö heller! :( Buhu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0