All this way

Jag gjorde allt för att inte somna efter skolan, jag duschade, tände alla lampor i lägenheten, hade på musik, satte larm ( som jag sedan stängde av för jag visste att jag skulle bli irriterad på dom om jag sov) haha å jag lyckades somna så klart! Vakna nu ( 20:50) och måste packa, plugga och städa, känner att jag förmodligen aldrig somnar ikväll..

Är fortfarande irriterad över denna dag på skolan, då jag som redovisade först, vart klar ca 8.45 sen dess har jag bara suttit vid bänken, fram till lunch var de helt okej för då lyssnade jag på dom andras redovisningar. Efter lunch satt hela klassen i klassrummet och gjorde absolut ingenting, å då menar jag ingenting, våra tre lärare satt i ett rum bredvid och tog in en och en och pratade. Även fast man var klar med allting, hade ingenting annat att göra, fick vi inte gå hem.

Jaja..nu ska jag försöka få lite saker gjorde och sedan hopps på att kunna somna igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0