16 dagar!

Tomten jag vill ha en riktigt jul, en sån som man har när man är liten!
Tomten jag vill ha en riktigt jul, jag vet att du inte gör mig besviken!
Nu är de 10 dagar kvar till Julafton! och alltså 16 dagar kvar till min födelsedag! Woop Woop.
Jag längtar som en tok! Mest till att få umgås med familjen..eller ja..kanske mest till julklapparna, kommer aldrig att växa ifrån känslan när man sitter runt granen och väntar på att få öppna julklapparna!
Längtar inte ni till Julafton?
Bild från förra året.
mig o pappa på julkort:D
Efter skolan gick jag med bror på stan, hjälpte han med lite julklappar. Sen blev jag bjuden på fika. Snäll bror jag har!
Nu ska jag plugga, å de menar jag verkligen, så ser ni att jag är inloggad på Facebook de närmaste timmarna så säg åt mig att logga ut och plugga! För de måste jag verkligen.
Har matte prov på fredag, har en Novell som ska vara klar innan jul, en filmanalys som ska vara klar innan jul, så jag känner mig skapligt stressad..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0