Ska skärpa mig, jag ska bara...

Var grymt länge sen jag skrev här nu, dags kanske?

Har hänt mycket sen sist. Jag har börjat på Borgrskolan, helt underbart. Klassen verkar toppen och även lärarna.
Sister just nu i datasalen och pillar med en mac dator. skit skön är den och jag älskar den. Snart får vi även en egen dator! då kommer jag förmodligen uppdatatera oftare.
På söndag får jag även min lägenhet. Ska bli skönt att få något eget!

Är ledig på fredag, för då drar jag till Vålådalen, åh gud vad de ska bli kul! Har längtat sen sist jag var där att få komma tillbaka.Hoppas bara på att få samma hus som förra gången! (lyxhuset) :h



Till min fru Sandra!
Jag saknar dej så otroligt mycket. Jag drömmde om dej inatt så tårarna spruta! Jag vill att du ska komma tillbaka till svergie och bo med mig! Jag vill inte att du ska bo 100 mil ifrån mig.
Jag minns så väl alla gånger vi skrattat och tokat oss. Alla gånger vi (du) köpt godis och vi kommer hem efter skolan och tar en powernap :h När vi tog massa kort på oss och när vi ska ut å de tar typ 1000 år att fixa sig.
Alla gånger du följde mig till stan. som den gången vi försov oss när vi skulle köpa julklappar, du låg å hade typ ångestattacker :o Haha jag saknar dej sjukt mycket!

Kommentarer
Postat av: johanna

fin bild MAYAAAAAAA :)

2011-08-24 @ 11:34:47
URL: http://eemmyjjohanna.blogg.se/
Postat av: Maya

Johanna- haha tack :)

2011-08-24 @ 20:59:50
URL: http://diinmaaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0