Bilblogga

sitter i bilen på väg hem till Sveg nu :)
Har varit hos syster i helgen riktigt mysigt, åkte go kart på lördagen, samt gick till stallet, å jag måste bara säga att jag absolut inte är någon hästmänniska. Visst jag kan tycke de är kul att rida å så, men när en hur stor häst som hels står bredvid mig och sen bestämmer sig för att gå ut ur stallet, haha har aldrig varit så rädd, jag skrek till ida att hästen smet, men jag själv stod kvar i stallet å bara glodde...
Sen när vi skulle åka därifrån hade ida ställt skorna på bilen, för att inte glömma dom, men när vi kommer hem hade ida glömt att hon ställt skorna på bilen...så de va bara att åka tillbaka å leta efter skorna, å jo då, som stod  mitt på vägen, jätte fint uppställda..haha !

Har haft en toppen helg, nu åker jag hem till sveg, å sen på Torsdag åker vi till Älvdalen på Motor och Musik festival :)


Nedräkning...10 dagar kvar sen går bussen mot Gävle och jag lämnar Sveg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0