Miss i publiceringen

Säger så här: de är jobbigt att cykla till Svegssjön!
Haha, cyklade med Madde på pakethållaren till svegssjön, har aldrig varit så död tror jag! Fy va trött jag va.
Hade iaf en trevlig kväll med grillning och mys :)

Idag blir de chill med Sarah och Madde tror jag, får se vad vi hittar på. Känner att jag måste göra någonting hela tiden nu, när jag har lov, haha måste ta vara på tiden :) Ikväll/inatt blir de film på gårn. Hoppas på en till trevlig kväll.

Haha detta var ett inlägg som skulle publicerats den 27 april, vilket den tydligen inte gjorde, hehe :h
ni får de ändå, annars måste jahg sudda allt, å de orkar jag inte nu.




Var ett tag sen jag skrev...haft fullt upp känns de som.
Hade en trevlig valborg och ett riktigt trevligt lov !

Alldeles nyss beställde jag en Onepiece, blev orange/persiko färg! Vilket jag tror kommer blir super coolt :h



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0