sommarplaner? :h

fick pannkaka till frukost idag ^ vad kan va bättre?

Sitter och kollar på utlandsresor nu...åker nog till bulgaien i sommar och säger hej, vilket jag verkligen förtjänar, elr hur? så duktig som jag varit i höst !

Hade en riktigt trevlig igår med kubbspel och grillning, mysigt mysigt :)

Umgås med Sarah idag och få se vad vi hittar på, sola kanske? om vädret tillåter?
sa till pappa imorse, om de fortsätter vara så här fint väder framöver kommer sommaren bli otroligt lång, men de är ju bara bra iförsig :) Tror jag har planerat min sommar redan, haha men de är väl bra?

Bulgarien                                          jobba                            

jobba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0