come and go.

klickade hem ett litet klädesplagg i fredags, som jag tänkte ha i helgen.
Vad tycks? :h och sen ett par svart elr bruna pumps till? :)


Har förövrigt haft en helt okej helg. var i stugan igår och körde massvis med skoter! och som de verka på isen nu, kankse de inte blir nå stuga till påsk? all snö försvinner ju,! :(
Senare kommer Sandra hit, myys ! Imorgon åker vi till Östersund, kanske hittar lite mer kläder? :h haha nej, jag har verkligen inga pengar, men får kankse smöra lite för pappa ^

Sandra berätta om en app på iphonen där man kunde leta skatter irl. Jag laddade ner appen och igår hittade jag, mamma och pappa en "skatt", helt otroligt, trodde de bara va bluff. Så nu har mamma sett att de finns en till "skatt" i närheten, så bara pappa är klar, ska vi tydligen åka och leta efter den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0