Stressad hest?

Känner mig jätte stressad just nu, men ett kort inlägg hinner jag nog med.
blev ju inget igår..

Jag ska snart iväg och jobba, sen blir de bio. I´m number 4. någon som sett den? värd att se? Får hoppas på de iaf :)

Å imorgon får jag påsklov, de ska bli hur skönt som helst. ser framemot långa sovmornar!
Har inte så mycket planerat, åker till stan på torsdag och sen på fredag blir de sundsvall, birsta ! Shoppa gärnet :h haha nää, men shoppa lite iaf :h

Tandställningen gick sönder igår, så var upp idag till tandläkarn här, och skulle sätta tillbaka den, efter många minuter satt den fast och jag går ut. Kollar i spegeln och ser att jag är vit på insidan av läppen..går in igen och då säger hon att jag typ fått utslag av de där limmet hon använde -.- tack för de liksom !

Bara för att jag inte lagt upp en bild på länge :h

Kommentarer
Postat av: Sisse :)

I´m number 4 är bra! :)

Bara så du vet ;)

2011-04-20 @ 18:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0