Me and my drum

Sitter här och försöker få orken till att plugga.
Prov/läxförhör i Svenskan imorn..tycker de är alldeles för mycket prov och läxor nu.
Hade redovisning om Usa idag, och vad kastar jag inte ut mig? jo, "åh så kanske ni ser Big Ben?" Alla skrattar och jag kommer på att den finns i London..haha pinsamt, hej IG?

Hade en riktig skrattsrund på gårn idag, pratade om hur dum Sarah var mot mig när jag precis flyttat hit, eller så var de jag som dum och trodde på allt hon sa.Tillexempel att om man åt gräs så kunde man prata med hundar, så jag åt gräs men kunde fan inte förstå va hundar sa, så jag åt mer gräs. Sarah måste ha trott att jag var en dum idiot från landet "down under", undra vad hon tänkte egentligen. Men de är ju kul att vi kan roa oss med nu, ca 9 år senare ;)

Gammla goa minnen :')







Kommentarer
Postat av: Sarah

jag älskar dig going! <3

2011-04-07 @ 23:26:31
URL: http://sarahpersson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0