Glad påsk

förlåt för att jag inte skrivit något på några dagar. Men de är så himla fint väder ute så att sitta inne framför datan hinner jag inte. Igår var jag ute hela dagen och krattade, putsade fönster på glasaltanen och stod i :) idag har jag oljat in trappen, staket och dörren, ni vet, man må ju tjäna ihop lite pengar om man ska överleva i denna värld:h

Nu är de snart middag, får se vad kvällen har att bjuda på. Blir kanske hemma? Spela lite kubb med familjen och bara ta de lungt? Lät som en bra idé tycker jag :) Imorgon blir de grillning med Sarah hoppas jag på :)

sitter här helt ofixad, men eftersom jag är så dålig på att lägga upp bilder här på bloggen, och ändå sitter på pappas datan kan ni få lite småbilder :h



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0