äppelsmak i munnen?

tack tjejer för en underbar kväll !
kände i början att kvällen att jag inte var på humör och ville hem och sova, men en kväll på gårn med Sarah Jenny Louise och Jennifer kan ju bara göra mitt humör bättre, vilket de gjorde!
Vi spelade lite med andra ord, tills vi kom på att de är skit kul att stoppa upp en tampong i näsan och sen stoppa de i vatten så tampongen svulnar, offret blev jag, så klart ! haha å vad vi skratta, tårarna spruta på mig och tampongen satt fast i näsan och ville inte ut, haha vi skratta nå makalöst.
Men vi tyckte inte de räckte, nej, så då skulle JAG (så klart igen) äta en matsked kakao, och försöka svälja, vilket så klart inte gick, kakao på golvet och ja, vi skratta återigen så tårarna spruta på oss.
räckte de då, nejnej, på diskbänken stod en flaska diskmedel, så vi blanda ut lite diskmedel med vatten för att se om de kom bubblor när man rapa, jag offret igen,drack lite, och lika fort som jag svalde de kom de upp igen, de var så jävla äckligt! fortfarande känner jag äppelsmak i munnen av diskmedlet, så kära läsare, drick aldrig diskmedel, även fast att de bara står att de är farligt för ögonen på flaskan, magen mår inte bra utav de..!
Jenny filmade så klart allting, så har ni tur (jag otur) så kommer de up på facebook, kanske tillåmed Youtube om jag har riktigt otur..haha nä men de var verkligen en toppen kväll, jag behövde de verkligen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0