Kiing! :')

Var ett tag sen jag dkrev nu ;p
Har inte änt så mycket..eller ja,lördag kan man ju säga en del saker om..men ..nää ;p
Jag hade iaf en underbar rolig helg i Lofsadalen!:D

O jag längtar till imorgon klockan 2, för då ska jag klippa mig;)
Vet inte riktigt hur, men de visar sig, jag skulle vilja ha något lite annorlunda..?

Sen måste jag ju fråga, hur dum i huvve kan man bli
Okej om man är lite korkad, de e väl alla?, men hallå
nånstans måste de väl finnas en gräns?
Man måste väl tänka säg lite för innan man säger/skriver saker.
O jag säger inte att man inte får ha olika åsikter, eller inte tycka som man vill,
men däremot, behöver man ju inte uttrycka allt !?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0