Hata!!!!!!!!

Åhhhhhhhhhh jag hatar våran matsal!, elr kanske inte matalen, men dom som jobbar där!

Så står man och väntar på maten..står först i kön..och såå är de jätte lång kö bakom..på andra sidan står de EN
person..och när maten kommer..vilken jävla sida tror ni hon ställer maten på?! ;O
Jo så klart den andra sidan..och precis då kommer samhälle o ska äta..alla dom som stod i kön på den sidan jag stog på springer dit, och sen kommer ju samhälle o ställer sig där..tror ni jag o sandra hinner dit och ställa oss innan pannkakorna tar slut..NEJ precis!
Åhh, så dum i huvve dom är!
Varje tisdag man kommer dit, är maten slut..och nu på torsdagar med då eller?
Asså jag har 30  min lunch varje dag, och måste vänta 15 min på mat..när fan ska jag ha rast då? :O :O :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0