Världens bästa rubrik ! :D

Jag fick typ världens lust att bara skriva ett hur långt inlägg som helst just nu !
Men jag vet inte vad jag ska skriva om :p
Men de borde jag juh komma på, iaf något litet att skriva :)

Kan juh iaf berätta att dagen har gått rikitgt fort:)
Och nu för varje dag, känns de som jag vill bli florist de är juh skit kul att fixa med blommar och stå i kassan och göra kransar :D Hihi :h

Och imorgon är de sista dagen jag är där, de känns ju faktiskt rätt tråkigt :(
Nu när man lärt känna personalen och allt :)

Nää, de blev inte så långt, och jag som verkligen bara vill skriva...!
Och inte har jag någon ny bild heller :(



Elr joh jävlar, Får bli en på sötis sandra :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0